نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری 92
با عضویت در خبرنامه سایت خبری انعکاس آخرین تحولات ایران و جهان را در ایمیل خود دریافت کنید

عکس / بی حجابی در اردوی فرهنگی خارج شهر تهران!

در : ۱۲ تیر. ۱۳۹۱ | دسته خبری : اجتماعی | ۱۵۹ نظر



در صورتی که پایگاه خبری انعکاس را هر روز مشاهده میکنید میتوانید از تولبار اختصاصی پایگاه خبری انعکاس استفاده کنید.
نظراتی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
نظرات دارای صفحه بندی هستند. لطفاً باقی صفحات را هم مشاهده نمایید
پرفروش ترین محصولات فروشگاه

۱۵۹ نظر در “عکس / بی حجابی در اردوی فرهنگی خارج شهر تهران!”

  1. الهه :

    ۱۱-۲۷-۱۳۹۱ ۵:۵۹

    واقعا براتون متاسفم اسم هر چی زن و دختر رو خراب کردین

    پاسخ دادن

  2. ناشناس :

    ۱۰-۱۶-۱۳۹۱ ۲:۵۱

    چه ریخت و قیافه بیخودی!!!!!!!!

    پاسخ دادن

  3. مهدی :

    ۰۹-۲۷-۱۳۹۱ ۱:۱۹

    خاک عالم برسرتون واسه چی اخه؟/؟/؟توروخدا خداتون میادبیشعورتو وقتی اینجور میری خیابون وازهرکاری درمیای گناهه؟میدونی یعنی چی؟یعنی کشک
    من همم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سرپاک میخا
    وای بر ما

    پاسخ دادن

    • محمد :

      ۱۰-۰۷-۱۳۹۱ ۱۱:۲۴

      ببین عزیزم هرکسی میتونه هرجور دلش بخواد بپوشه او برو خودتو اصلاح کن اگه میتونی

      پاسخ دادن

      • حامد :

        ۱۰-۱۱-۱۳۹۱ ۹:۴۶

        در جامعه همه باید تابع قانون باشه اگر تو ممالک دیگه هم باشند اینجوری با این وضع بی حیاگی نباید بیرون بیاند تا چه برسه به ایران که قانون آدم ها را داره نه قانون جنگل

  4. ناشناس :

    ۰۹-۰۲-۱۳۹۱ ۸:۳۰

    زهره
    چرا یاد نمیگیریم درباره همدیگه بدون هیچ دلیلی قضاوت نکنیم.بابا این دوتا که چیزیشون نیس.شما مثل اینکه خیابوت تشریف نبردی

    پاسخ دادن

    • فائزه :

      ۰۹-۱۰-۱۳۹۱ ۱۱:۱۷

      ببین فکر کن یه نفر تصادف کرده چندتا جراحت سطحی داره خونریزی داخلی هم داره اونوقت تو بیمارستان بگن جراحاتشو بیخیال فقط به خونریزی داخلیش برسن
      درسته اون خیلی مهمه و باید سریع و موثر اقدام کنند اما جراحات سطحیش اصلا مهم نیست؟
      نباید هر دوتاش درمان بشه؟

      پاسخ دادن

  5. سارا :

    ۰۷-۲۷-۱۳۹۱ ۱۱:۳۵

    اینقدر در مورد دوتا ادمی که دلشون میخواد اینطوری باشن به همدیگه نپرین زشته اینا رو هم ولشون کنین دیگه شخصیتشون شکل گرفته شایدم از ما که اینقدر ازشون انتقاد میکنیم بهتر باشن و فقط عیبشون همین باشه به هر حال خدا هدایتشون کنه

    پاسخ دادن

  6. ناشناس :

    ۰۷-۲۴-۱۳۹۱ ۸:۲۷

    اقا هادی حالا شما از روی یه عکس چه طور فهمیدی اینا خود فروشن یا به نون شبشون محتاجن . اقا دوست دارن این جوری باشن . مگه چیه ؟ تو انگار بی حجاب ندیدی . در جواب دوست عزیزی که گفته اینا دهاتی ان باید بگم اینا محض خنده و شوخی دوس داشتن این جوری عکس بگیرن .اقا محسن شما شیکمت سیره و دورو ورتم یه مشت ادمایی رو می بینی که هیچ مشکلی ندارن . دس ور دار بهتره یه خورده اطرافتو بهتر ببینی. ادما همیشه از شکم سیری شروع می کنن به شعار دادن . اصلا چرا ما ایرانیا یاد گرفتیم همش در باره ی دیگران نظر بدیم .تنها کسی که می تونه راجع به هر کی قضاوت کنه خداست نه شماها . همه ی ادما با هر عقیده و رفتاری قابل احترامن تا وقتی که به کسی صدمه نزنن.

    پاسخ دادن

  7. فرزاد :

    ۰۷-۲۴-۱۳۹۱ ۳:۴۳

    واقعا خوب میشه همه رو دست انداخت یه عکس گذاشتن اینجا که اصلا مشکلی هم ندارن ملتم افتادن به جون هم که انگاری عثامه بن لادن رو گرفتن.
    .کشور هایی مثل عربستان که زنانشان را توی گونی میپیچند و میرن بیرون باز همه جور…….میبینی تا ایران خودمون که هجابمون اینطوریه تا اون کشور غربی که حجابش بعضی مواقع فقط به پوشوندن ……..میرسه.
    اما از طرفی دیگه میبینی همون زن غربی با اون حجاب دو تیکه ایش لب ساحل با حضور هزارتا مرد و زن دیگه در امنیت کامل به سر می بره ولی یه زن تو جامعه ما که فقط دو تا چشماشو میبینی و هیچ جاذبه دیگه ای نمیبینی مورد تعرض قرار میگیره.
    پس مشکل کجاست مشکل لباسامونه که مال اونا دو تیکه کوچیکش امنیت برقرار میکنه و مال ما سر تا پاشو می پوشونه ولی نمیتونه از زن محافظت کنه.
    میدونید مشکل کجاست؟
    مشکل همان ……….هستند که می گویند با دیدن چار تار موی یه خانم دست و پاشونو گم می کنن می خوان با سر برن تو دیوار.
    و به خاطر این افراد باید همه مستور بیان بیرون که خدای ناکرده طرف به در و دیوار نخوره
    فکر می کنید چرا باید اینگونه باشیم….

    پاسخ دادن

    • فائزه :

      ۰۹-۱۰-۱۳۹۱ ۱۱:۱۲

      مطمئنین اونا در امانند! شهوت هیچ موقع سیراب نمی‌شه!
      پیشنهاد می‌کنم یه مقدار مطالعات روانشناسیتونو افزایش بدین و معانی آیات قرآن رو با دقت بیشتری بخونین…

      پاسخ دادن

  8. ناشناس :

    ۰۷-۲۱-۱۳۹۱ ۳:۰۷

    azad basho azad zendgi kon bedon mozahemt be digran

    پاسخ دادن

  9. ناشناس :

    ۰۷-۱۹-۱۳۹۱ ۷:۵۷

    چه عیبی داره بابا جون کمی موشون بیرونه ولی سالمن خرابکار نیستن

    پاسخ دادن

  10. ناشناس :

    ۰۷-۱۳-۱۳۹۱ ۱۱:۵۶

    با سلام
    اردوی فرهنگی نیست و جمع شدن جوونا با تیریپ جواتی در بوستان پردیسان هست.من که همه جا همین عکسا رو به اسم بوستان پردیسان دیدم .لطف کنید با دقت تر خبر رسانی کنید با تشکر

    پاسخ دادن

  11. ناشناس :

    ۰۷-۱۲-۱۳۹۱ ۹:۰۱

    به نظرتون هنوزم دختر باوفا پیدا میشه؟

    پاسخ دادن

  12. ناشناس :

    ۰۷-۱۲-۱۳۹۱ ۱۲:۴۹

    این دهاتیهای بی فرهنگ تازه به دوران رسیده این بی حجابی رو خیلی دوست دارند . عکشون کاملا معلومه از پشت کوه اومدن .

    پاسخ دادن

  13. ناشناس :

    ۰۷-۱۱-۱۳۹۱ ۱:۱۹

    ندید میگم سمت راستیه

    پاسخ دادن

  14. احسان :

    ۰۷-۱۱-۱۳۹۱ ۱۰:۴۴

    یعنی خارج از شهر هم جزء شهر محسوب میشه!

    پاسخ دادن

  15. سیاوش :

    ۰۷-۱۱-۱۳۹۱ ۱۰:۲۸

    انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است اگر یه کم صبر کنید بی حجاب های واقعی را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشاهده خواهید کرد . اگر یه کم صبر کنید خواهید دید که صدا و سیما برای جلب آرای بیشتر چگونه بر روی بی حجاب ها زوم خواهد کرد

    پاسخ دادن

  16. ناشناس :

    ۰۷-۰۱-۱۳۹۱ ۱۲:۳۲

    یه خورده دیگه رعایت میکردن واقعاحجابشون خوب بود.

    پاسخ دادن

  17. نرگس :

    ۰۶-۳۱-۱۳۹۱ ۲:۳۴

    خدابرکت بده بیشتر بده .ماکه چیزی ندیدیم

    پاسخ دادن

  18. ناشناس :

    ۰۶-۳۰-۱۳۹۱ ۵:۳۱

    حجاب دارن که. کجاشون لخته؟

    پاسخ دادن

  19. ناشناس :

    ۰۶-۲۸-۱۳۹۱ ۱۱:۲۹

    به

    پاسخ دادن

  20. فاطی :

    ۰۶-۲۸-۱۳۹۱ ۱۱:۴۵

    بد زمونه ایه قبیح ها

    پاسخ دادن

  21. من :

    ۰۶-۲۶-۱۳۹۱ ۸:۵۱

    بنده خدایی که همه رو احمق نامیدی ، ویژگی های خودت رو به دیگران نسبت نده.
    واقعا لا اکرا ه فی الدین
    شما اول دزد های خودتونو بگیرید که روزی ده بیستا فرار می کنن بعدد به حجاب مردم گیر بدین و سوژه درست کنین!!!!!!!!

    پاسخ دادن

  22. ناشناس :

    ۰۶-۲۵-۱۳۹۱ ۱۰:۰۶

    فقط ادم باشی هر کسی به اندازه فهمش

    پاسخ دادن

  23. مهرشاد :

    ۰۶-۲۳-۱۳۹۱ ۴:۳۹

    خیلی جالبه که بعضی افراد میگن حجاب زوری نیست!!!!!!!!!!!!چطور توی کشورهای غربی و آمریکا به خاطر حجاب,افراد از کارشون اخراج میشن یا از تحصیل منع میشن؟؟؟؟؟!!!!!!!این حرفها رو اونا به خورد ما میدن تا بی ایمانی رو به اسم “آزادی” تبلیغ کنن تا کم کم دینمونو ازمون بگیرن چون میدونن تنها مانعی که سر راهشون هست همین “دین”ه بعد بتونن رو سرمون سوار بشن.خاک بر سر اونایی که بهشون سواری میدن….”"”"”"چو ایران اسلامی نباشد تن من مباد”"”"”"”

    پاسخ دادن

  24. بنده خدا :

    ۰۶-۲۲-۱۳۹۱ ۴:۱۱

    یه عده احمق اومدن هم خودشون هم فرهنگ حجاب رو مسخره میکنن

    پاسخ دادن

  25. ناشناس :

    ۰۶-۰۹-۱۳۹۱ ۲:۰۱

    قابل توجه دوستان این عکس برای فستیوالی هست که سال پیش تو تابستون تو پارک پردیس گذاشتن به نام خزترین ها که باید هرکی یه تریپ خز بزنه و اصلا به اردوی خارج از تهران نداره و این که کسی که می گه همه مردم ایران پول داران یه زحمت بکشه بره پایین شهر ببینه با چه مشکلاتی زندگی می کنن من خودم شاهد این بودم که یه خانومی میوه های خراب جم می کرد که به بچه هاش بده که نمیرن از گشنگی

    پاسخ دادن

  26. slipknot :

    ۰۶-۰۹-۱۳۹۱ ۱۱:۴۰

    یکی نیس بگه به شما چه عشقشون میکشه مگه درد ما فقط وفقط بیحجابیه؟ این همه فلاکت و بیکاری وبیعدالتی و دزدی بیت المال وهزارتا کوفت و زهرمار دیگه داره بیداد میکنه فقط گیر دادیم به حجاب! یه ادم اخه تا چه حد میتونه کوته فکر باشه؟؟؟

    پاسخ دادن

  27. هموطن :

    ۰۶-۰۹-۱۳۹۱ ۱۲:۰۲

    ی عکس زدن اینجا ببینند چقد ظرفیت دارین چی کار میکنید هی بزنید تو سر کله هم
    روغن ریخته رو چطور میخاید جمع کنید خوب گذاشتن بی حجابی بشه حالا اومدند درستش کنن حجاب زوری بدرد نمیخوره من نمیگم بی حجابی باشه ولی کسی که ته دلش نخاد بدرد نمیخوره ب زور نمیشه ب کسی چیزیو قبولاند
    کسی هم که حجاب داره سودش برا خودشه حالا اونی که دوست نداره داشته باشه نمیشه زوری حجاب دارش کرد .

    پاسخ دادن

  28. ک.خ :

    ۰۶-۰۷-۱۳۹۱ ۱۱:۵۰

    درود اولا که واژه بی حجاب با بدحجاب کاملا متفاوته.فکرنکنم درهیچ جای این دنیا بی حجاب(بدون هیچ پوششی) وجود داشته باشهحالا شاید به نظر بعضی ها این دو خانم بدحجاب باشند(نه خدای ناکرده بی حجاب بی حجاب)که اگر نظرات همه مردم روبخواهیم هرکی نظری داره یکی معتقد متعصب به حجاب به روش طالبانیه یکی هم متعقد ولی ملایمتر ویکی هم دنبال عقیده های دمکراسی و…و… به نظر من هم حجاب کاملا شخصیه ونوع پوشش درجامعه ربطی به کسی ندارد هرکس متناسب با عقیده وطرز فکرش نوع پوشش خودش را تنظیم کند اگر دیدن نوع حجاب دیگران برایش ملال آور وگناه است بهتر است خودش هیچگاه آن عمل به نظر اوگناه را انجام ندهد .ما که نمیتوانیم سر یک موضوع کاملا شخصی باهم اتفاق نظر داشته باشیم آنهم درمملکت اسلامی ایران چطور میتوانیم در سالهای آتی خود را با دهکده جهانی تطبیق بدهیم؟؟؟

    پاسخ دادن

  29. سحر :

    ۰۶-۰۷-۱۳۹۱ ۹:۳۵

    اسلام هیچ جای دنیا زوری نیست.توی ایران فک میکنن ازادی به اینه که لخت بگردن چون ازادی درست معنا نشده بعدشم خدا به همه عقل داده تا خوبو بدو از هم تشخیص بدن و راه درستو انتخاب کنن

    پاسخ دادن

  30. اسمان :

    ۰۶-۰۵-۱۳۹۱ ۱۱:۴۹

    تو کشور خودشون ازاد باشن بهتره یا برن ……….

    پاسخ دادن

  31. امیر امیر نیا :

    ۰۶-۰۵-۱۳۹۱ ۸:۱۷

    بعضی ها برای پست نشان دادنشان چه تلاشی میکنند

    پاسخ دادن

  32. غریبه :

    ۰۶-۰۵-۱۳۹۱ ۷:۳۵

    سخترین روز برای زنده ماندن روزی است خود زهر بخورانیم

    پاسخ دادن

  33. ناشناس :

    ۰۶-۰۴-۱۳۹۱ ۶:۳۹

    خودشون که عقل ندارن تقصیربزرگتراشونه

    پاسخ دادن

  34. فرزان :

    ۰۶-۰۴-۱۳۹۱ ۶:۱۴

    ما چرا هر چی پیش میاد ؟ میگیم در اثر نداری و فقیریه ؟ عجبااااااااااااااااااااااا
    یعنی اگه یه آدنم ندار بود باید همه کار بکنه ؟
    کدوم برادر ایرانی دوس داره خواهرش با نامحرم هم خواب بشه کدوم………………….
    چه کسانی موافقن ؟
    هر کی گفت اینا آزادیه …………

    پاسخ دادن

  35. ناشناس :

    ۰۶-۰۱-۱۳۹۱ ۹:۲۲

    مرتضی
    متاسفم برا تمام اونایی که میگن بهشت که زوری نیست، هرکی دلش هرکاری میخواد بکنه!!واقعا متاسفم چون نمیدونند که با این حرف ناخواسته دارن به همه پیغمبران وامامان که مقابل ظلم وفساد میایستادند ایراد میگیرند و…..

    پاسخ دادن

  36. ناشناس :

    ۰۶-۰۱-۱۳۹۱ ۸:۵۵

    این کجاش بدحجابی است اینان که روسری دارن

    پاسخ دادن

  37. ناشناس :

    ۰۶-۰۱-۱۳۹۱ ۸:۵۴

    یه یادی هم از خاوری هم کنید یادمون که نرفته

    پاسخ دادن

  38. ناشناس :

    ۰۵-۳۰-۱۳۹۱ ۱۰:۵۰

    واییییییییی خدا مرگم بده یعنی الان اینارو دیدم گناه کردم
    الان که به خاطر بد حجابی این دو تا زلزله بیاد :) ))))))

    پاسخ دادن

  39. سارا :

    ۰۵-۳۰-۱۳۹۱ ۱:۴۶

    شما به این میگین بی حجابی؟

    پاسخ دادن

  40. حمید :

    ۰۵-۲۷-۱۳۹۱ ۶:۲۸

    کدوم آدم …ای این رو گذاشته؟
    واقعا هم آدمای ساده ای هستیم ما. اردوی فرهنگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
    اینجا بام تهرانه که جوونا جمع میشن بهش میگن جواد پارتی. لباسای خز میپوشن. واسه خنده . اگه تجاوزی هم در میون بود تاحالا آقایون کرده بودن تو بوق و کرنا. اینهمه شما زنجیر و قمه میزنین کسی چیزی گفته؟

    پاسخ دادن

    • فائزه :

      ۰۹-۱۰-۱۳۹۱ ۱۰:۵۷

      حمید جان هر دوتاش اشکال شرعی داره

      پاسخ دادن

  41. نینا :

    ۰۵-۲۷-۱۳۹۱ ۱۱:۴۶

    چقدر نازند هر کی حق داره هر جور دوست داره زندگی کنه به شما چه

    پاسخ دادن

  42. omid :

    ۰۵-۲۶-۱۳۹۱ ۵:۰۵

    سلام در مورد اینکه مسئولین فلانند وبهمان بماند ملت گرسنه اند یا سیر هم بماند اما وجدانا آیا اگر بی حجابی و لخت وعور گشتن هنر است حیوانات از ما متمدن تر نیستند آیا وقتی میدانیم که سارقینی منتظر غفلت ما هستند باز هم طلا و جواهر وجودمان در سر کوچه و بازار به حراج میگذاریم دوستان نوشته اند و من نیزبا ان موافقم که در تمام مجسمه های تاریخی ایران باستان کمترین زن عریانی مانند انچه از غربی ها میبینیم یافت نمیشود مگر ایران ساسانی یا هخامنشی امپراطوری با فرهنگ و تکنولوژی زمان خود نبودند مگر زنان و دختران این همه دانشمندان بعد از اسلام در ایران چه لباسی میپوشیدند بهر حال اگر مسلمان نیستیم لااقل آزاده باشیم

    پاسخ دادن

  43. نام :

    ۰۵-۲۶-۱۳۹۱ ۱۰:۰۸

    من در این عکس موردی ندیدم. بی حجابی زیاد مشکل ساز نیست بدحجابی مشکل سازه ، منظور از بدحجابی همین هفت قلم آرایش کردن دخترا و پوشیدن مانتوهای تنگه ، تو کل دنیا فکر کنم یکی ترکیه یکیم ایران دختراشون در مورد آرایش گوی سبقت رو از زنای روسپی دیگر کشورها ربودن. البته این حرف کل زنها و دخترهارو شامل نمیشه. بعدم حجاب چه ربطی به گشنگی و تشنگی داره؟

    پاسخ دادن

  44. علیرضا :

    ۰۵-۲۵-۱۳۹۱ ۵:۰۹

    این اردوی فرهنگی نبوده بلکه اردوی برهنگی بوده که متاسفانه در شهرهایی مثل تهران معمولیه

    پاسخ دادن

  45. طنین :

    ۰۵-۲۳-۱۳۹۱ ۵:۲۶

    من یکى از این دوتا هستم که تو عکسه هم جوراب پامه همشلوارتنمه هم چادر سرمه هم روسرى.
    حجاب ازاین کاملتر

    پاسخ دادن

    • فائزه :

      ۰۹-۱۰-۱۳۹۱ ۱۱:۰۰

      اٍ واقعا؟
      پس یه تجدید نظری در مورد سلیقه ت بکن
      شرمنده ولی تیپت خیلی ضایعه

      پاسخ دادن

  46. نام :

    ۰۵-۲۲-۱۳۹۱ ۹:۱۵

    بابا اینا ماله عصر حجره (پارساله)

    پاسخ دادن

  47. محمد :

    ۰۵-۲۱-۱۳۹۱ ۱:۲۴

    ما که بی حجابی ندیدیم!

    پاسخ دادن

  48. نام :

    ۰۵-۱۹-۱۳۹۱ ۹:۱۱

    قابل توجه همه دوستان .
    ۱- این عکس مربوط به سال گذشته در یکی از پارکهای جنگلی اطراف تهرانه .
    ۲- اردوی فرهنگی نبوده بلکه تجمعی به دعوت از آنها در فیس بوک و سایتهای دیگری بوده.
    ۳- نام تجمع هم تیپهای جوادی یا خفن بوده .
    ۴- مثل همیشه نیروهای انتظامی هم سرشان جای دیگری مشغول بوده یا صحیح تر خودشان را به ندیدن و نفهمیدن زدن.
    ۵- اصولا به مردم بی غیرتی مثل مردم ایران هم ربطی ندارد که راجع به این مسائل بخواهند نظر بدهند . خیلی میخواهند مراقب باشند باید مراقب خود و ناموسشان باشند که کلاهشان را باد نبرد .

    پاسخ دادن

  49. مجتبی :

    ۰۵-۱۹-۱۳۹۱ ۹:۲۲

    سلام .بعید میدونم اینا اصالت ایرانی داشته باشن

    پاسخ دادن

  50. فرناز :

    ۰۵-۱۷-۱۳۹۱ ۱۲:۵۲

    متاسفانه جو جامعه طوری شده که خیلی از دختران با ارایشهای وقیحانه مثل مترسکهای سیرک توی خیابون را میفتن به حراج حیثیت خود چه کسانی که زود جذب میشن وچه فسادهایی که رخ میده امنیت خانواده رو ازبین میبرند همین ها زود همه جا براشون فرش قرمز پهن میکنند استخدام میشن و چه که انجام نمیدن وبایدگفت کسی که حیارو کم کم ازدست داد هرچه بخاد انجام میده هر چند نقش ماهواره وخانوائه قابل انکار نیست وهمه اینا از فقر این طور رفتار نمیکنند خیلیها ضعف مردان رو یافتند و عقده گشایی میکنند……..

    پاسخ دادن

  51. سی سی :

    ۰۵-۱۷-۱۳۹۱ ۱۲:۴۷

    بیشتر از اون عکس از جر و بحث بین شما ناراحت شدم.روی صحبتم هم به دوستانی هست که این حرفها رو عهد قجری میدونن و هم دوستانی که گروه اول رو به رگبار اتهامات بستن…
    چرا یه عده احساس میکنن میتونن همه مسایل رو به هم ربط بدن و عده دیگه حس میکنن غیر از کسانی که ظاهرشون و حرفشون با اونا یکی هست بقیه کافرن…
    دوستای خوبم:اگه دختری چهارتا تار مو بیرون بذاره مسلما مفسد فی الارض نیست که اعدامش واجب باشه…
    خداوند در قرآن فرموده:و جادلهم بالتی هی احسن
    شما عزیزانی که در پی حفظ دین هستید باید با مسالمت و مهربونی رفتار کنید که بتونید به هدفتون برسید…
    من از این دو دستگی پیش اومده بین جوونها واقعا میترسم…
    هر دوطرف باید اعتدال داشته باشن…ما هموطنیم.دوستیم…چرا سر کوچکترین مساله ای همدیگر رو به رگبار میبندین؟
    اکثریت ایرانی ها اسلام رو دوست دارن.یکی عقیده اش ضعیفه اون یکی محکم تر…دلیل نمیشه دشمنی داشته باشیم…تو محیط دوستانه همه چیز بهتر حل میشه…
    ضمنا چشم بستن روی واقعیت ها کار درستی نیست.
    هم گرانی و وضع بد اقتصادی و ناکارآمدی برخی مسئولین واقعیته و هم این وضع افتضاح حجاب…
    هر دو رو با هم ببینین…به خاطر به کرسی نشوندن حرف خودتون چشم رو یه طرف قضیه نبندید…
    این رفتارها غیر از ایجاد تفرقه و بد کردن ذهن مردم نسبت به دین نتیجه ای نداره…
    در پایان:در روز قیامت ما رو به میزان پایداری به دینمون میسنجن نه به پایداری در طرفداری از سیاست و این چیزا…

    پاسخ دادن

  52. نام :

    ۰۵-۱۶-۱۳۹۱ ۱۰:۱۰

    خدا به راه راست هداینشون کنه

    پاسخ دادن

  53. نام :

    ۰۵-۱۶-۱۳۹۱ ۱۲:۲۳

    از اینکه بی حجاب بودند ایرادی نمیشه بهشون گرفت ولی چادر حرمت داره که اینا با این کارشون حرمت چادر رو شکستن اگه بد حجابترم بودن مشکل نبود اما بستن چادر به کمر رو شاید بشه یه توهین قلمداد کرد

    پاسخ دادن

  54. علی :

    ۰۵-۱۶-۱۳۹۱ ۱۱:۴۵

    مرگ بر بی حجاب مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا شهرستان شهرستان حق مسلم ماست استاندار استاندار تشکر تشکر

    پاسخ دادن

  55. نام :

    ۰۵-۱۶-۱۳۹۱ ۸:۳۷

    قابل توجه مدیر سایت . این عکس مال یه اردوی فرهنگی نیست . این یه جمع به اسم لوتی ها یا چیزی شبیه این هست.

    پاسخ دادن

  56. علی :

    ۰۵-۱۵-۱۳۹۱ ۱۰:۴۵

    اگر همه ما ذوب در ولایت شویم دشمن آنقدر گستاخ نمیشود ..همه با هم مرگ بر بد حجاب…مرگ بر ضد ولایت فقیه..

    پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۵-۳۰-۱۳۹۱ ۱۱:۰۷

      از بچگی به ما یاد می دادن که فرق انسان و حیوان این است که انسان می تواند نفس خود را کنترل کنه اما حیوان نه پس تویی که با دیدن موی یه زن نمی تونی نفستو کنترل کنی از یه حیوانم بد تری پس ادعات نشه هر کسی هر جور دوست داره می تونه بگرده تویی که باید نفستو کنترل کنی پس فکر نکن با این افکار می برنت تو بهشت چون جای امثال شما که دیگران به خاطر گناه نکردن شما باید خودشونو قنداق پیچ کنن ته ته جهنم!!!!!!!۱

      پاسخ دادن

  57. asb :

    ۰۵-۱۴-۱۳۹۱ ۲:۴۰

    اینها که حجاب دارند . در ضمن دوست دارند یه عکس یادگاری این جوری بندازند . به کسی چه ربطی داره؟

    پاسخ دادن

  58. ن :

    ۰۵-۱۴-۱۳۹۱ ۲:۳۳

    سلام

    پاسخ دادن

  59. نام :

    ۰۵-۱۳-۱۳۹۱ ۱۰:۵۵

    به نظرم از مرگ که سرنوشت همه است غافلند و ان ارزشی که خدا به انسان داده و او را گرامی داشته را لگد مال میکنه و دنبال هوا و هوس راه افتاده که گیر بد دشمنی افتاده خدا همه ما را هدایت کند

    پاسخ دادن

  60. نام :

    ۰۵-۱۱-۱۳۹۱ ۹:۵۲

    یه مثل معروف ایرانی هست که میگه حافظ هفت شهر عشق را گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
    انقدر کوته بین و کوته نظر هستیم که از پوشش دو تا دختر ا خبر میسازیم و در موردش بحث میکنیم
    ملت باید آزاد باشند تا هرچی دوست دارند بپوشند این اولین حقی است که یک انسان میتواند داشته باشد.
    هر کسی از دینش میترسد نگاه نکند.

    پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۵-۱۱-۱۳۹۱ ۱۰:۲۳

      افرین

      پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۵-۱۳-۱۳۹۱ ۳:۳۵

      حدف از حق انسانها زدی میخام بگم اینم حق منه که وقتی دارم تو جامعه زندگی میکنم ارایش ها و ظاهر های این افراد منو دچار شهوت نکنه ،مشغولیت فکری برام ایجاد نکنه، بتونم پیشرفت کنم.
      خدا به خانم ها نعمت زیبایی داده به اقایون زور بازو،اگه بخام بگیم خانم ازاده که زیبایی اش رو ظاهر کنه پس اقا هم ازاده که از رور بازوش هرطور که دوست دازه استفاده کنه،مثلا یکی از این بد حجابارو که دید یه مشت بزنه پای چشمشون.اسلام زنده است این ماها هستیم که از بس به دین فکر نکردیم…

      پاسخ دادن

    • امیر :

      ۰۵-۲۱-۱۳۹۱ ۱۲:۰۰

      البته درستش عگاره نه حافظ گاگول

      پاسخ دادن

  61. مزینانی :

    ۰۵-۱۰-۱۳۹۱ ۴:۳۷

    واننه اینا که چادراشون عین خدابیامرزمادربزرگ منه حالا یه عکس یادگاری دخترمردم گرفته شما چرا اشاعه فساد می کنی ودرمعرض دیدعموم قرارمی دهید

    پاسخ دادن

  62. نام :

    ۰۵-۰۹-۱۳۹۱ ۳:۲۰

    البته بی حجابی و بدحجابی برازنده مملکت اسلامی ما نیست اما من هرچه سعی کردم چیز بدی در عکس نمی بینم . بنظرم دچار افراط گرایی شده است .

    پاسخ دادن

  63. نام :

    ۰۵-۰۸-۱۳۹۱ ۳:۱۷

    همینا که چشماشونو سیاه کردین بد حجابن؟

    پاسخ دادن

  64. نام :

    ۰۵-۰۸-۱۳۹۱ ۱:۰۱

    مبادا هیچ کس انگشتش هم لخت باشه چون بعضی ها که چشماشون هیزه اونا رو به چشم مرغ پرکنده میبینن!

    پاسخ دادن

  65. نام :

    ۰۵-۰۷-۱۳۹۱ ۱۱:۵۸

    بنظرم نباید افراط و تفریط کرد.اگر درچارچوب اصول و اسلام عزیز عمل کنیم نه فساد مالی و نه فساد اخلاقی پیش می آید.اختلاس و یا تخلف کسی مجوزی برای گناه کسی نیست.شرافت و رعایت اصول اسلام اصل است.

    پاسخ دادن

  66. ناشناس :

    ۰۵-۰۶-۱۳۹۱ ۷:۳۲

    به فکرخودتباش؛چراعکس یه کارتون خواب چاپ نمیکنی؛چراعکسه یه مرغ چاپ نمیکنی که روحمون شادباشه ؛

    پاسخ دادن

  67. علی :

    ۰۵-۰۶-۱۳۹۱ ۴:۴۲

    آخر عقب افتاده ان

    پاسخ دادن

  68. ایرانی :

    ۰۵-۰۶-۱۳۹۱ ۸:۰۹

    دوستان گرامی اینا از مد لباسشان معلومه که افغانی هستند چه ربطی به بی حجابی خواهران ایرانی داره …

    پاسخ دادن

  69. نام :

    ۰۵-۰۳-۱۳۹۱ ۱۰:۰۸

    آخه کدو م حق انتخاب ، جمع کنید این حرفهای به اصطلاح روشنفکرانه رو ، هنوز اشک مادران شهدا خشک نشده آنوقت یه عده هر طور که دلشون خواست تو خیابون قدم میزنند

    پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۵-۱۵-۱۳۹۱ ۲:۴۸

      جمع کن این حرفای خشکه مقدسیتو به مادر شهدا چه ربطی داره که ملت چطور میخوان لباس بپوشن حجاب اجباری نیست ودر هیچ کشور مسلمانی هم ما نمیبینیم که بابت حجاب کسی رو مجازات کنن ظاهرا ما فقط قوانین اسلامو درک کردیم ولاغیر

      پاسخ دادن

  70. Hale :

    ۰۴-۳۰-۱۳۹۱ ۲:۱۵

    چیزه بدی در این عکس وجود نداره یاد بگیریم به انتخاب همدیگه احترام بذاریم … حجاب اجباری چیزی هست که از اساس غلطه … من نوعی کسی هستم که حجابم رو رعایت میکنم چه بسا اگه حجاب اختیاری بود حجابم از الان هم بهتر بود چون زور نتیجه عکس داره …. چرا اسلام برای این مسئله مجازاتی رو تعیین نکرده؟! … آیا نمونه ای داریم که پیامبر به خاطر حجاب کسی رو مجازات میکردن؟ …این مساله فقط سفارش شده نه اجبار اگه مسلمان هستید کمی تحقیق کنید و منطقی فکر کنید

    پاسخ دادن

    • فائزه :

      ۰۹-۱۰-۱۳۹۱ ۱۱:۳۲

      هاله ی عزیز باهات موافقم اما… (وقتی اجباریه نتیجه‌ی عکس میده) واقعا منطقیه؟
      مگه اینطور نیست که ما هر چیزی رو باور داریم درسته، انجام می‌دیم؟ حالا اجباری باشه یا اختیاری…
      من خودم دهه ۶۰ی هستما! ولی آتیلا پسیانی تو سریال راستش را بگو یه دیالوگ داشت با این مضمون: یکی از ویژگی های بارز دهه ۶۰ی ها لجاجته؟
      خیلی متاسفم اما من فکر می‌کنم برای تمام ایرانی ها صدق می‌کنه… وقتی چیزی تحت عنوان قانون شرع یا هرچی توسط افراد متعصب بهمون دیکته می‌شه بدون اینکه بهش فکر کنیم ردش می‌کنیم!
      یه کم آگاهانه‌تر رفتار کنیم…

      پاسخ دادن

  71. ناشناس :

    ۰۴-۳۰-۱۳۹۱ ۵:۲۵

    درست است که بی حجابی یکی از عوامل ترویج فساد به شمار میرود اما محدود نمودن افراد و یا زیر سوال بردن شخصیتشان امری ناپسند میباشد…
    هر انسانی به نسبت دارای قدرت تفکر میباشد و صلاح خویش را خود میداند،و نمیتوان انسان را ناخواسته به کاری وا داشت،اما راهنمایی و اگاه نمودن آنان بهترین راه مبارزه با فساد میباشد…

    پاسخ دادن

  72. مهدی :

    ۰۴-۳۰-۱۳۹۱ ۱۲:۰۱

    ازین کارناوالهاست که لباسای عحیب باید بپوشن

    پاسخ دادن

  73. باب :

    ۰۴-۲۸-۱۳۹۱ ۳:۴۱

    حالا چرا گیر دادین؟شاید خارجکین و حجابشونو رعایت کردن

    پاسخ دادن

  74. سیرجانی :

    ۰۴-۲۷-۱۳۹۱ ۱۰:۵۶

    مگه اونا به ما گفتند حق ندارید نماز و روزه رو باید ترک کنید؟حالا که ما خود رو مسلمون میدونیم در کار دیگران فضولی میکنیم.به نطر من هر خانمی خود را مسلمان خواند و تمتم فرایض را به جا آورد و فقط حجابش اشکال داشت آنوقت شاید در تذکر دادن به حجاب محق باشیم شاید/شاید

    پاسخ دادن

  75. میثم :

    ۰۴-۲۶-۱۳۹۱ ۳:۳۴

    حق با سرداره
    کجای اینا بی حجاب اند
    اگه اینا بی حجاب اند پس شما بی حجاب ندیدید
    برید ببینید سر مملکت تون چی اومده بعد بشینید حرف از غیرت بزنید

    پاسخ دادن

  76. sardar :

    ۰۴-۲۶-۱۳۹۱ ۱۰:۵۴

    به جای این شرو ورها برین مشکلات مردمو حل کنید خاک بر سرتون با این سوزه هاتون

    پاسخ دادن

  77. m/s :

    ۰۴-۱۹-۱۳۹۱ ۵:۴۱

    خدانکنه توکشورعزیزمون یکی سوژه ی این رسانه ها ومطبوعات ودیگر اقشار بشه خدابدادش برسه

    پاسخ دادن

  78. ناصر :

    ۰۴-۱۸-۱۳۹۱ ۹:۴۷

    این حرفا چیه میزنین شهیددادیم یا چیزی دیگه اگه ما شهید دادیم باید امنیت داشته باشیم اگه ما شهید دادیم چرا این گرسنه هاروز به روز دارن بیشتر میشن بخدا اینا ….. بیان سیاستاشون رو عوض کننن از خدا و مردم شرمشون بیاد

    پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۵-۲۵-۱۳۹۱ ۱۱:۳۵

      بگم شهدا برگردن گرسنه هاتونو سیر کنن؟ اول فکککککککککککر کن بعد بحرف

      پاسخ دادن

  79. مهدیه :

    ۰۴-۱۷-۱۳۹۱ ۷:۴۱

    حالا انقد با هم کل نندازین بچه ها
    مشکل اینجاس که یه سری از افراط ها و تفریط ها باعث دوگانگی شده
    بهتره بیشتر در مورد اسلام تحقیق کنیم اگه واقعا این دین رو قبول داریم
    به مملکتم کاری نداشته باشیم
    فقط خود خدا

    پاسخ دادن

  80. نام :

    ۰۴-۱۷-۱۳۹۱ ۲:۲۵

    هر کس با هر عقیده تا زمانی محترمه که عقیدشو دیکته نکنه (این برای هر دو طرف صدق میکنه)

    پاسخ دادن

  81. مهدی :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱:۵۳

    چرا نظراتی به ضرر خودتونه رو تائید نمیکنی

    پاسخ دادن

    • تحریریه خبر :

      ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱:۵۷

      مهدی عزیز/ انعکاس تمامی نظرات را منعکس می کند غیر از نظراتی که حرمت افراد را زیر سوال ببرد!

      پاسخ دادن

      • حمید :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۵۸

        نا سلامتی چقدر هم که حرمت افراد را نگه می دارید

  82. saman :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۱:۴۸

    سلام من کاری به نظرات بقیه ندارم.فقط اینو میخوام بگم نشون دادن همین عکسا هم موجب گسترش بی حجابی میشه.در حال حاضر ما هر سایتی میریم چند تا از این عکسا گذاشتن.خواهش می کنم دیگه نزارید.

    پاسخ دادن

  83. حسن :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۱:۴۴

    به نظر من خیلی چیزهای مخمتر از این در مملکت ما خست که اصلا بهش نمیپردازین.فقط عقده گیر دادن به این جور چیزا دارین.متاسفم بابت این طرز فکر عصر چکشتون.

    پاسخ دادن

  84. یکی بود یکی نبود :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۱:۳۲

    اگر اون عکسها عکسهای خواهرت بود بازم همین حرفها رو میزدی
    اگر اینارو می گفتی که خیلی بی …
    اگر هم رگ غیرتت کلفت می شه پس جایی برای این حرفا نمی مونه

    وسلام

    پاسخ دادن

    • ناشناس :

      ۰۶-۲۱-۱۳۹۱ ۹:۵۴

      چرت نگو بابا تا میشه میگید اون عکس خواهرت بود….. انسان با شعور تو اون عکس چیزی جز یک جمع خوشحال نمیبینه کسی به شما نگاه نمیکنه عقده ای شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      پاسخ دادن

  85. مسلمان :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۱:۰۲

    در قرآن حجاب، مانع ظلم و ستم به همین بی حجابان است هر کس حجاب را رعایت نکند ظلم و ستم به خودش را خواهد دید.

    پاسخ دادن

  86. محسن :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۰:۱۸

    حالا یجوری نوشتند بی حجاب انگار که لخت اومدن
    آخه تو که جنبشو نداری و خودتو مذهبی می دونی نگاه نکن و تو سایتت نراز
    ها………

    پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۰:۴۵

      شما که با بی حجابی این جرثومه های فساد ولا ابالی گری موافقید با همانها به جهنم بروید

      پاسخ دادن

      • نام :

        ۰۴-۳۱-۱۳۹۱ ۱۱:۰۹

        تو نیا بهشتی

  87. علی :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۰:۱۶

    واقعا واستون متاسفم بااین افکار مضخرفه عهد دقیانوسیتون

    پاسخ دادن

    • خان :

      ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۲:۰۲

      علی جان با جر و بحث با این افقان فتان خسته نکن !
      آنکه نداند که نداند که نداند هرچه هم تو خودتو خسته کنی باز هم نداند !

      پاسخ دادن

      • خان :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۲:۰۳

        با عرض پوزش به علت اشتباه چپی : افغان صفت !!!!!

      • نام :

        ۰۵-۰۷-۱۳۹۱ ۱۰:۲۶

        منظورتون چاپی بود دیگه ؟…

  88. نام :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۴۵

    خوش به حا اون دو تا خانوم تو عکس چقدر هم خوشحالن

    پاسخ دادن

  89. نام :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۳۷

    …………………………….. ما شهید دادیم اما نه برای حجاب ،برای اینکه مام میهن در خطر بود یاد شهدا همیشه برای همه مردم ایران جاوید است ،حجاب ،دین اختیاریست نه جبر

    پاسخ دادن

    • محمد :

      ۰۴-۱۴-۱۳۹۱ ۸:۳۴

      برو یکم وصیت نامه شهدا رو بخون تا متوجه بشی .
      چقدر وصیت نامه وجود داره که به زنان توصیه شده حجاب رو رعایت و حفظ کنن .
      مقصر هم نیستی چون فکر نمیکنم اصلا توی مسیر شهدا باشی وگرنه قبول نمیکردی افرادی توی این مملکت این کارها رو بکنن

      پاسخ دادن

      • نام :

        ۰۴-۳۱-۱۳۹۱ ۱۱:۰۶

        شکمه که سیر باشه آدم بفکر آخرت و دین ودنیاهم می افته اول شکم مردم سیرکنن بعد بگن چجوری لباس بپوش چجوری راه برو چجوری حرف بزن وقتی که خودشن کم میارن قرآن و اسلام وشهدا رامیکشن جلو واله مردم گرفتارن حالا یه بار میرن بیرون دوست دارن آزاد باشن

      • نام :

        ۰۵-۲۷-۱۳۹۱ ۷:۳۹

        کاش فقط بحث سر یه بار بیرون رفتن بود.هر روز وضع داره بدتر از دیروز می شه.یه ذرهحیا و آبرو داری هم خوب چیزیه.

      • نام :

        ۰۴-۳۱-۱۳۹۱ ۱۱:۱۵

        من خود شهیدم ۵۰درصد جانبازی دارم مگه مردم دل ندارن مگه مردم حیوانند که باید همیشه زیر شلاق ایناباشند من دوست دارم آزاد باشم وفریاد بکشم

      • نام :

        ۰۵-۲۵-۱۳۹۱ ۲:۳۴

        تو شهیدی پس کی نظرو نوشته؟؟؟قران گفت شهدا زندن ولی نه دیگه ان قد!!!

      • الناز :

        ۰۶-۰۵-۱۳۹۱ ۱۲:۲۶

        مشکل ما خانوم ها وجود مرد های …… مثل شماست که هر جور لباس میپوشیم بازم دست از سرمون بر نمیدارن چادرم سر میکنیم بازم…….بروید و خودتان و نگاهتان را اصلاح کنید.زن ها هم انسانند و حق دارند هرطور بخواهند زندگی کنند

      • کمال احمدی :

        ۰۶-۰۹-۱۳۹۱ ۷:۱۳

        بشین بینیم با حال نداریم

    • یاسین :

      ۰۵-۱۸-۱۳۹۱ ۷:۱۷

      شهید دادیدم که بی حجابی رو رواج بدیم؟؟؟؟؟شهدای ما رفتند تا ایران اسلامی بمونه نه ……………وگرنه قبل از انقلاب بی حجابی بود

      پاسخ دادن

  90. نام :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۲۴

    حیف نام علی که برای خودت انتخاب کردی.

    پاسخ دادن

    • ناشناس :

      ۰۶-۰۸-۱۳۹۱ ۱۱:۳۳

      خودش انتخاب نکرده مثل نام خودت

      پاسخ دادن

  91. نام :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۱۴

    در طول تاریخ ایران واسلام هیچ کس مانند افراد متعصب و نادان (مثل شیوخ نهروان) به ایران و اسلام ضرر نزده اند.

    پاسخ دادن

  92. نام :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۸:۵۱

    ادمای روشنفکری مثل شما همین مملکت رو داریدبه باد میدین

    پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۵-۲۷-۱۳۹۱ ۷:۳۵

      تو که خیلی روشن فکری و ادعات می شه مواظب باش به باد نره

      پاسخ دادن

    • نام :

      ۰۵-۲۷-۱۳۹۱ ۷:۳۷

      اگه راست می گی تو مواظب باش به باد نره دوست عزیز.

      پاسخ دادن

  93. نام :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۸:۵۰

    خدا براشون نسازه

    پاسخ دادن

  94. ناشناس :

    ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۷:۴۰

    مرگ بر انان

    پاسخ دادن

    • علی :

      ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۸:۲۰

      …. …..زور گویی در هیچ گجا نتیجه مثبت ندارد. – نه در مسائل هسته ایی – نه در مالکیت جزایر ایرانی- نه در پوشش و لباس.
      نمیدانم کی میشود روزی که متعصبین از روی فکر و واقعیت به مسائل نگاه کنند نه یر اساس زور و قانون جنگل……

      پاسخ دادن

      • طرفدار عزت ایران :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۱۳

        پس جناب زور پذیر! اونها دارند زور میگن هم در مسئله هسته ای هم در مورد جزایر سه گانه! شمای علامه بهتره به اونها بگید زور نگویند که نتیجه مثبت ندارد! حیف اونهایی که شهید شدند ادمهایی مثل تو با افکار سازش پذیر و بی خیال مام میهن دارند توی این اب و خاک نفس میکشند! دل هر ایرانی که برای ایران نتپد بهتر است که نتپد!

      • بدبختی :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۳۴

        اگه نون شب نداشتی و کرایه خونتم عقب افتاده بودو هر روز وضعیتت بدتر می شد دم از ایرانی و غیرت و …. نمی زدی خدا به داد مردم برسه که مدیران نالایق و ….بالاسرشونه .

      • هادی :

        ۰۴-۱۴-۱۳۹۱ ۱۱:۱۲

        نداشتن نان شب و مسکن و ….. دلیل بر خودفروشی و زیرپا گذاشتن فرهنگ و انسانیت نمیباشد چه بسیار گرگ صفتانی که از معصومیت زنان اینچنینی سوء استفاده های بیشماری را میبرند ایرانی جماعت به فرهنگ اصیل و چند هزارساله خود همیشه میبالد . ایا شمادر عکسهای تاریخی ایرانیان باستان عکس یک زن برهنه را دیده اید؟ پس بیایید قضاوتمان هم ازروی انصاف باشد و هم ازروی ایمان بخدا.

      • نام :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۵۷

        اقای طرفدار عزت ایران
        توئی که قلبت برای ایران میتپد
        چرا خودمون رو گول بزنیم
        چرا چشممان را روی حقیقت میبندیم ایا بهتر نیست به جای نشان دادن این تصاویر به وضع مملکت یه نگاهی بیاندازیم
        این همه سرمایه این مملکت کجا داره میره پول نفت پول خاک این مملکت که دارن میفروشن این همه صادرات غیر نفتی اینها کجا میرن
        به جاش این دادگاهه اختلاس رو نشون بدن اون کسائی که در دادگاه با ا م ن د ب ه اسم میارن رو کامل و شفافغ بگن کین

      • مصطفی :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

        هرچی سر جای خودش

      • نام :

        ۰۵-۱۱-۱۳۹۱ ۱۰:۲۷

        ای ول خوشمان امد. دوست عزیز

      • نام :

        ۰۴-۳۱-۱۳۹۱ ۱۰:۵۳

        بهشت که زوری نیست شاید کسی دوست ندارد بره بهشت باید چکارکنه من یک جانبازم ونمیتونم روزه بگیرم دراداری که من کار میکنم آب شرب رابسته اند اگر کسی مثل من باشد باید ازآب دستشویی رفع تشنگی کند کجای اسلام گفته عبادت ومسلمانی بازور وچماق است ؟؟؟؟؟
        مسلمان مسلمان مسلمان مسلمان مسلمان مسلمان مسلمان مسلمان

      • بواجی :

        ۰۷-۲۱-۱۳۹۱ ۸:۵۰

        جانبازی و این تفکرات به هم نمیان آقایی که بهشت نمی خوای بری

      • نام :

        ۰۵-۲۲-۱۳۹۱ ۱:۳۲

        دوست عزیز حضرتعالی در جایگاهی قرار نداری که تعیین تکلیف کنی قلب کی بتپه قلب کی نه، چون برخی با جنابعالی هم نظر نیستند

      • نام :

        ۰۵-۲۸-۱۳۹۱ ۴:۲۹

        لا اکرا فی الدین

        و جای که عقل تعطیل شود نتیجه میشود اقتصاد و فرهنگ مملکت ما
        اگر خدا می خواست که میتوانست همه را هدایت کند و برای خدا کاری بسیار ساده است.

        ا

      • عبدالحکیم :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۹:۱۷

        شما مظهر یک فرد … و …. می باشید.

      • نام :

        ۰۴-۱۳-۱۳۹۱ ۱۱:۰۹

        خیلی بی شرمی …………….

      • نام :

        ۰۵-۱۵-۱۳۹۱ ۱۲:۳۱

        اهای باشرم … ؟ مردم دارن از گشنگی میمرن .

      • محسن :

        ۰۵-۱۶-۱۳۹۱ ۴:۳۴

        جهت اطلاع اونایی که هی میگن مردم ایران گشنه اند و دم از بد بختی و بی پولی میزنن باید عرض کنم همین ما مردمی که داریم از گشنگی میمیریم از ۲۰ سال پیش تا حالا درصد چاقی و اضافه وزن مون ۳برابر شده در ضمن از زور بی پولی رکورد دار عمل جراحی زیبایی و عمل بینی در جهان هستیم …
        حاضرم قسم بخورم که گناهان ما باعث شده خدا بلاشو به صورت بی کاری ، نا امنی اخلاقی ، آلودگی هوا ، پولداری و عدم احساس خوشبختی و کامیابی و از همه مهمتر شکم سیری همراه با احساس گشنگی مفرط و … بر سر ما نازل کنه .
        یه نگاه به دور و برت کن همین ۱۰ سال پیش تو اهالی یه کوچه چند نفر ماشین داشتن و الآن چند تا دارن ؟
        آخر شبا یه نگاه به کبابیا بنداز ببین چه خبره ؟ چقدر باید صف وایستی ؟
        الهی بمیرم برا این مردم ندار !
        درد ما بی دردیه رفیق

      • نرگس :

        ۰۵-۲۵-۱۳۹۱ ۱۱:۴۲

        واقعا گل گفتی آقا محسن برید ببینید این ملت ایرانی که میگید از گشنگی دارن میمیرن چه ماشینایی سوار میشن چه خونه هایی دارن و شبا چی شام میخورن همین گداها هم هرکدوم یه آپارتمان به نامشونه الحمدلله همه دستشون به دهنشون میرسه اما مشکل اینه که مردم قناعت ندارن…

      • نام :

        ۰۵-۲۶-۱۳۹۱ ۶:۴۷

        نرگس مشکل شما اینجاست که ایران را فقط تهران می دونی دیگه از هیچ کجای ایران خبر نداری که فکر می کنی همه اپارتمان دارند.

      • ناشناس :

        ۰۵-۱۶-۱۳۹۱ ۳:۲۳

        علی جان بی حجابی یه جور مرضه که باید درمونش کرد که اینا بلد نیستن

      • ناشناس :

        ۰۵-۳۰-۱۳۹۱ ۳:۵۹

        احسان حرف درست همینه

      • نام :

        ۰۵-۱۶-۱۳۹۱ ۶:۱۹

        تو حجاب شاید ولی خاک بر سر بیلیاقتت

      • فرهاد :

        ۰۵-۱۷-۱۳۹۱ ۶:۲۰

        علی جان اطلاعاتت خیلی کمه یه زره خودت رو آپ تو دیت کن معنیش را اگر نمی دونی میشود به روز شدن

      • علی :

        ۰۵-۱۹-۱۳۹۱ ۱۲:۰۶

        سلام دوست عزیز یعنی شما اگر کسی از دست اندازی به ناموس خود جلوگیری کند این را زور گویی میدانی جزایر سه گانه مگر جزیی از ایران عزیز نبوده و نیست فردا اگر امدن بیخ گوشمان و مملکتمان را تکه تکه کردن باید بگویم ما زور نمیگوییم دفاع را شما زور گویی می نامی نه برادر این چنین نیست بعد یک افرادی که جامعه اسلامی را این چنین مسموم کنند و الگو باشن برای بقیه و اینطوری حریم ها را پاره کنند توصیه به اینها برای پوشش بهتر و اراسته تر بودن پوشش را زورگویی می دانی در انجا که حکام عرب برای جزایر ما را تهدید میکنند به جنگ ان زور گویی نیست
        به نظرم لغت نامه فارسی را باز کن و به دنبال معنی کلمه زور گویی بگرد ما باید بیشتر مطالعه کنیم برای اظهار نظرمان البته شاید شما از بعضی مسائل ناراحت باشی که البته خلط مبحث کار درستی نیست
        علی یارت

      • آرش کماندار :

        ۰۶-۲۱-۱۳۹۱ ۱۰:۲۱

        سربازان اسلام واقعی بالاخره در قلب سرزمین های کفر طلوع خواهند کرد منتظران بدانید او خواهد آمد پس به این صحبت های دوپهلو فکر نکنید

    • نام :

      ۰۵-۲۸-۱۳۹۱ ۴:۳۰

      بالا ترین منطق شما همین است “مرگ بر …”
      راستی چرا مرگ بر روسیه از شهار های انقلا ب حذف شده است.

      پاسخ دادن

      • مرگ بر شوروی نه روسیه :

        ۰۷-۱۲-۱۳۹۱ ۱۱:۳۸

        علت اینکه به شوروی مرگ باد میگفتیم این بود که به صدام حسین برای جنگ باایران کمک میکرد وکشوری کافر بود ولی بعد از فروپاشی
        شوروی دیگر هرگز روسیه به ایران بی احترامی نکرد ودر تمام ضمینه ها به ایران کمک کرد. پس به دوست مرگ باد گفتن کار ایرانی ها نیست.اگه روزی امریکا هم دست از دشمنی باایران برداره وازگذشتش پشیمون بشه وازماحمایت کنه فک نکنم دیگه باصلاح بدونیم به دوست مرگ باد بگیم

    • ناشناس :

      ۰۵-۳۰-۱۳۹۱ ۴:۰۴

      نگو مرگ بر آنان بگو خدا به راه راست هدایتشون کنه

      پاسخ دادن

    • کریم :

      ۰۶-۰۸-۱۳۹۱ ۱۰:۲۵

      دقیقا کجاشون حجاب نداره؟

      پاسخ دادن

    • رهگذر :

      ۰۶-۲۴-۱۳۹۱ ۲:۴۲

      آقا مشکل اینه که جمعیت خانمای مجرد رفته بالا

      شوهر کمه
      کمبود و اعقده ای بار اومدن

      و در نهایت در این دوره زمانه هر چقدر بی دین و بی حجاب باشی ۱-کلاست بالاست۲-خیلی روشن فکر هم هستی

      نمی بینی ۹۹% هنرمندان نه نماز میخونند و نه به دین احترام میزارن چون(فکر می کنن) نماز خوندن عاره قرون وسطایی

      آخرالزمانه دیگه چیکارش میشه کرد

      پاسخ دادن

      • فائزه :

        ۰۹-۱۰-۱۳۹۱ ۱۱:۴۱

        ما صرف اینکه بازیگرا یا هرکس دیگه رو با این ظاهر میبینیم نمی‌تونیم بگیم نماز نمیخونن یا هر چیز دیگه رو بهشون نسبت بدیم و دیگه اینکه شوهر کم نیست انتظارا متفاوت شده متاسفانه انتظاراتی که سراسر مادی گرایانه هستند و بدون تفکر عمیق و در نظر گرفتن اعتقادات دینی مطرح می‌شن… (البته در مورد همه صدق نمی‌کنه)
        شاید باید یه کار سیستماتیک تو خونواده ها انجام بشه همونی که بهش می‌گن فرهنگ سازی و جون آدم میاد تو حلقش تا انجامش بده بعد به دلیل عدم وجود اعتقادات محکم با یه فیلم یا یه سایت و … دود می‌شه می‌ره هوا

    • گیسو :

      ۰۶-۲۸-۱۳۹۱ ۱:۳۸

      مرگ بر دشمن

      پاسخ دادن



تمامي حقوق مادي و معنوي سايت محفوظ و متعلق به سايت انعکاس می باشد

بهینه سازی | طراحی قالب و پشتیبانی توسط : تیم طراحی گرافیکباز


پایگاه خبری انعکاس
96 queries in 0.621 seconds.